Surfergirl

I helgen tog jag min första surflektion. Så himla kul. Ett par skrubbsår, blåmärken och x antal nipslips senare kunde jag stå på brädan :)
Glad tjej.
Jag och Martina blev buddies med surfläraren och fick hänga på hans terass istället för att trängas med alla turister. Hej flyt. Funderar på att åka till stranden och ta lektioner varje helg. Har även världens träningsvärk och bränt ihjäl mig på mer eller mindre hela kroppen. Men jag tror det var värt det. Eller rättare sagt, det var värt det!

Men igår tog det roliga slut, mitt minneskort ville sluta fungera och alla bilder är borta :( Ledsen tjej. Mina surfbilder liksom! Tur att jag tog några med mobilen men iallafall. Hade några riktigt fina. Ska försöka leta upp ett kameraställe i stan men det är omöjligt att gå ut nu, det är helt enkelt för varmt.
Annars har jag börjat läsa igenom litteraturen. Dags att börja bli seriös....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0