Las Peñitas

Kära vänner, nu var det ett tag sen som jag updaterade. Efter förra inlägget var jag så otroligt less på allt så jag tog mitt lilla pick och pack och hoppade på bussen till stranden. Istället för att åka till Las Peñitas hamnade jag på en liten ö där detta lilla hemliga paradis låg. Jag hoppade av bussen, hoppade på en liten fiskbåt som tog mig över till ön, där väntade en häst på mig och sedan så var jag framme! Bestämde mig för att sova över trots att jag inte hade några övernattningsgrejer med mig. Dagen därpå bestämde jag mig för att åka tillbaka till Leon för att hämta lite kläder, tandborste etc för att återvända till ön och sova över ytterligare en natt.
På ön hängde jag med 2 amerikaner och 1 tysk och vi bestämde oss för att slå följe till Las Peñitas nästa dag.

På Las Peñitas blev det häng med grabbarna grus och min surflärare. Så fint ställe ändå.
By the way så krossade Lenin sin bräda när han surfade..

Jag återvände till Leon på Måndag och då var det bara att ta tag i sin uppsats igen. Dock så är det sjukt varmt och man orkar bara några få timmar om dagen. Annars då? Jo, idag är det exakt 4 veckor sen jag kom hit. TIME FLIES.
Hoppas ni har det bra i Sverige?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0