Leon dag 3. Bilder.

Idag har jag som sagt varit på horseback riding. FANTASTISKT! Det var så vackert och det är ju så mys att rida.
Det var bara jag och en holländare plus guiden. När vi anlände till ranchen möttes vi av dessa sötnosar! Ja, jag sket i riskerna och busade med dom! Så söta. Den beiga tänkte jag ta med hem till sverige...


Min hästs huvud. Hon/Han (?) hette Patita Blanca och var en gammal tävlings häst. Så fin och så snäll.
Vår guide!
Killen som jobbade med hästarna.
Catherine.
Glad tjej.
Dammigt!

Ser ni kameleonten?
Utsikten. Ser ni hålet på vulkanen? (Hur går det att missa..)
På väg mot lagunen.
Vilopaus.
Min fina häst.
Passa på att ta en siesta.
Mys.
Ytterligare en vulkan.
Sedan stannade vi till vid vägen och åt Quesadillas som tydligen ska vara en Nicaraguas nationalrätt. Eller en av dom iallafall. Faktiskt gott!
Passade även på att prata med fåglarna :)


Men turen var som sagt helt fantastisk. Utsikten, hästarna, hundarna, naturen, vattnet. Ni vet. Det bara känns så fint. Rekommenderar det verkligen! Hoppas ni har det bra i snön?

Kommentarer
Postat av: kerstin

åh, coolt! jag är lite avundsjuk... Hopas du har det bra! kram!

2012-04-05 @ 09:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0