När livet svischar förbi.

Jag har kommit igång med transkriberingen nu och har gjort klart min första och mest krävande intervju. Det tog ungefär 2 hela dagar för 1,5 h intervju som resulterade i 17 A4-sidor. Bara 5 intervjuer kvar. 
Mitt i alltihopa har jag fått jobb och även om jag är super-duper (läs lättad) så kan jag inte låta bli att känna en obehaglig känsla av stress, stress och åter stress. Vill bara att hösten passera smidigt.

Okej, så till lite annat skoj: fick besök från Sara ända från Oslo i söndags-måndag. Vi gjorde sushi och drack mina fantastiskt goda Strawberry daquiris och pratade på om livet. Det känns ju lite segt att man inte känner så många i Göteborg än, men samtidigt är väl det bra också då jag mer eller mindre måste offra mitt privatliv de närmsta 2 månaderna för att göra klart uppsatsen vid sidan om jobbet.
 
KaoZ.
 
Ibland känns det som att jag gör absolut ingenting men tiden bara går. Nåväl. Här kommer lite bilder från sushimyset!

 
Tummen upp för att man kommer att kunna betala hyran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0